menu
keyboard_backspace اختر الدولة

ارجو الافادة في سعر سيارة فيات 128 موديل 1985

2013-04-09    02:42 PM
ali 2
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الاخوة الافاضل ارجو الافادة في سعر سيارة فيات 128 موديل 1985 سليمة دواخل مش راشة دواخل لكن راشة بره فقط 1100 cc صاحبها بيتكلم في 17 الف مبدئياً فعايز سعرها تقريبا كام كويس وايه اهم حاجة اشوفها لما اجي اكشف عليها علشان دي اول سيارة ليا وانا مش عندي خبرة في المجال ده قبل كده . من فضلكم حد عنده خبر بموضوع تخفيض الجمارك الاخير ده الخاص بنسبة التكوين المحلي للسيارات من 40 الي 60 % لاني مش فاهمه وهل سيؤثر علي اسعا ر السوق ولا لا وكمان اعادة تشغيل شركة النصر للسيارات . علشان الواحد يقرر يشتري دلوقتي ولا لا فياريت اي حد عنده علم بالموضوع ده يفيدنا فيه . وجزاكم الله خير
abdelrahman
2013-04-09
02:48 PM
تعملها من 16 الى 17 الف جنيه ولازم صاحب العربية يرفع السعر عشان عارف ومتاكد ان الزبون اللى جاى يشترى هينزل من السعر

الحاجة التانية انت لما بتكون عايز تشترى عربية ولاول مرة بتشوف القوايم بتاعت العربية كلها برة وجوة لقدر الله تكون عاملة حادثة واتشدت

لازم يكون معاك سمكرى وميكانيكى لازم تاخدها وتكشف عليها وكمان الميكانيكى هيقولك دى اخرها كام على السعر

وربنا يوفقك واوعى تستعجل :)
ahmed
2013-04-09
02:52 PM
[color=#ff0000][b]لازم تنزل فى السعر ياباشا يعنى 15 حلو ولام تشوف وتكشف عليها كويس جداا عشان انا قلقان من انها رشة دى[/b][/color]
admin hatla2ee
2013-04-09
03:00 PM
[color=#000080][b]هوة اللى انا اعرفوا عن خبر الجمارك ان المفروض هيقلل الجمارك تبقى العربيات رخيصة وشركة النصر تقريبا انا فريت كذا خبر على الموقع انها هتبدأ تشتغل بس مظنش انها هتعمل 128 تانى ولا انتو رايكو اى[/b][/color]

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار
notifications_active