menu
keyboard_backspace اختر الدولة

موضوع مهم جدا خدو بالكم بجد

2013-02-17    01:05 PM
ahmed
الموضوع ده حصل معايا اول امبارح وانا ماشى على الطريق كنت على كوبرى اكتوبر وفجأة حسيت ان العربية بتحدف منى جامد والطريق ورايا ماشى سريع لكن انا الحمد لله ربنا سطر وادرت اتحكم فى العربية فعلا وقفتها على جنب نزلت اشوف فى اى لقيت العجلة نامت وكويس ان معايا كوريك فى الاول مكنتش بمشى بيه المهم حطيت الكوريك عشان اغير العجلة اللى نامت ورفعت العربية وانا بخلع العجلة العربية وقعت والكوريك نزل ورفعت العربية تانى ونزل تانى بردو كويس انى مكنتش تحت العربية كان زمانى ميت فى الاخر كلمت صحبى جالى بالكوريك بتاعو عشان ارفع العربية ومتقعش تانى انا طولت عليكو معلش بس لازم كنت احكى عشان اللى كان بيعمل زى ياخد بالو نصيحتى وانت بتغير عجلة لازم يكون معاك عجلة احتياطى عشان تحطها تحتيها ولازم تسند العريبة بسنادة عشان الكوريك ميقعش

اسف على الاطالة :D
abdelrahman
2013-02-17
01:28 PM
[color=#000080][b]الحمد لله ان ربنا سطر خطر جدا الكوريك ده فى ناس كتير مش بتحط الكلام ده فى دماغها بس بجد لازم كل اللى بيملك عربية يمشى بكوريك ويتاكد ان فيه زيت عشان يكون سهل معاه ولازم يكون معاه عجلة فى الشنطة غير الاستبن لازم شكرا يا ميدو[/b][/color]
خميس الكينج
2013-02-17
02:04 PM
[color=#800000][b]مهم ايضا انك لما ترفع العربيه تحط الاستبن تحت العربيه من ناحيه العجله الى بتفكها علشان لو لقدر الله و العربيه و قعت زى ما حصل معاك المقص او الطنبوره ميحصلش فيهم حاجه[/b][/color]
مونا العسولة
2013-02-17
04:53 PM
مشكووووووووورة على الموضوع انا لازم امشى بميكانيكى معايا احسن من البهدلة دى وحمدلله على السلامة يا ميدو :)

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار
notifications_active