menu
keyboard_backspace اختر الدولة

مطلوب تسعير فيات أونو 93 94

2012-06-08    01:33 AM
mido72
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الى الاخوه الاعضاء الكرام الرجاء من اى من خبراء السيارت غير التجار يقوم بتسعير فيات أونو 94 مكيفه للاهميه لان كل الاعلانات معظمها من الاخوه التجار والسماسره وبيكتبوا ارقام فلكيه ليس لها علاقه بالواقع نهائيا مما يجعل أصحاب السيارات الخاصه قبل ما ينزل اعلان عربيته بيشوف الاسعار دى طبعا المبالغ فيها جدا بيكتب سعر مثلهم وده اللى بيجعل الاعلان موجود شهر واتنين بدون بيع لان مافيش حد هيشترى بالاسعار دى طبعا كله بيلف ويسأل قبل ما يشترى والخاسر الوحيد فى الموضوع اللى بيعرض عربيته باسعار مبالغه انا لفيت كتير وشوفت اعلانات كتير والنتيجه اللى وصلت ليها ان التجار بيرفعوا السعر عن المعتاد بحوالى 7الاف جنيه فى المتوسط ومافيش ولا بيعه واحده تمت بالاسعار بتاعتهم دى الرجاء من الساده التجار الشرفاء ما يزعلزش من كلامى بينما الاخرين .................. نرجوا من الساده الخبراء وضع الاسعار التى تناسب اليوم مع مراعاه حاله العربيه وشكرا أخوكم محمد
mido72
2012-06-08
10:58 AM
الاخوه الخبراء فى التسعير ياريت حد يعمل رنج السعر فيات أونو 94 مكيفه ضرورى انهارده الجمعه وفى عرض كتير افيددونى أفادكم الله وشكرا
dr.vet
2012-06-08
12:59 PM
انا عاانيت م نفس المشكلة برضو عشان كده مش عارفه اشترى لان السماسرة بتغلى جدا
mido72
2012-06-08
01:01 PM
طيب هل وصلت لنتيجه ام لسه انا لسه
dr.vet
2012-06-08
01:05 PM
ولا وصلت لاى حاجة انا محتاجة عربية ضرورى عشان شغلى ومعنديش امكانية اشترى زيرو وفى نفس الوقت كل مالاقى عرض مناسب اسال فى الواقع الاقيها اغلى من تمنها الحقيقى بكتير
mido72
2012-06-08
01:15 PM
تمام انا كمان اكتشفت ان التجار بيرفعوا السعر 7 الاف جنيه عن العادى ومش قادر أفهم لمصلحه مين انا كنت فى سوق مدينه نصر الاسبوع اللى فات وقضيت اليوم هناك كل اللى بيحصل ان التجلر بيشتروا من بعض ويبيعوا لبعض بتوكيلات وشكرا على كدا خللى بال حضرتك لازم لما تشترى تشترى من المالك مباشره بدون توكيلات حتى نتفادى جشع التجار خللى العربيات معاهم وبرضه اكيد فى ناس محترمين كتير وربنا يجعنا نقابلهم
dr.vet
2012-06-08
01:22 PM
يارب انا ياست والله
mido72
2012-06-08
01:24 PM
لا ان شاء الله هتلاقى حاجه مناسبه وبسعر مناسب المهم بس حضرتك تحدددى نوع او نوعين وموديل وتركزى فى البحث كويس واكيد هتلاقى
dr.vet
2012-06-08
01:26 PM
ان شاء الله
ana mostafa
2012-07-26
05:39 PM
السلام عليكم

مممكن اعرف ايه هيا المشكله
ana mostafa
2012-07-26
05:41 PM
هل انتم موجودين
abdelrahman
2012-07-29
12:14 AM
[b]العربية تعملها من 22 الى 24 مش اكتر من كد خالص وعلى حسب الحالة هوة فعلا التجار لازم يغلو عشان يطلعو نسبة وبيغلو كمان عشان عارفين انك هتنزل من السعر فاهمنى وبعدين انت لما بتروح تشوف عربية بتاخد مثلا صنايعى معاك عشان يشوفها والصنايعى بيحطلها السعر على حسب حالتها بس لازم تاخد صنايعى معاك متروحش لوحدك [/b]

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار
notifications_active