menu
keyboard_backspace اختر الدولة

عناصر الحيرة القاتلة

2013-10-22    11:23 AM
hesham6633
ا[b][color=#0000ff]لسادة القراء الكرام .. اود ان اطرح سؤال مهم .. ماهي افضل سيارة يمكن شراؤها تحقق العناصر التالية مجتمعة او اكبر قدر منها :[/color][/b]

[b][color=#0000ff]1- اعلي سعر اعادة بيع بمعني اقل خسارة ممكنة عند اعادة البيع[/color][/b]

[b][color=#0000ff]2- توافر قطع الغيار بشكل كبير وتنوع الخيارات فيها بمعني الاصلي والتوكيل والصيني والتركي والمستعمل وخلافة بمعني اخر توفر قطع الغيار بشكل كبير وتوفر بدائل ايضا عن الاصلي في حالة ارتفاع سعرة[/color][/b]

[b][color=#0000ff]
3-مريحة + عملية + اعتمادية + امان + شياكة + فخامة + مرتفعة عن الارض + ثبات علي الطرق + اكبر قدر ممكن من الكماليات[/color][/b]

[b][color=#0000ff]
4 - انا متردد في الكوريلا + الصني + الاكسنت + الانترا + بيجو 301 + لانسر + اوكتافيا + باسات[/color][/b]
abdelrahman
2013-10-22
11:44 AM
السعر اللى مع حضرتك هو اللى بيتكلم ويقولك تجيب ايه لكن الموديلات اللى حضرتك قولت عليها دة كلها موجود قطع الغيار بس في منها الغالى زى البيجو واكيد الاوكتافيا والباسات وانت لازم تكون مستقر على مودبلين او تلاتة على الاقل تكون انت حابب تركب الوديل دده
hesham6633
2013-10-22
11:53 AM
انا شاكر جدا لردك والمشاركة .. وبالنسبة للسعر فالمبلغ موجود لكل السيارات لكن الي انا يفرق معايا انك تشتري عربية بسعر 200000 الف وتجي تبيعها بعد سنة تلاقيها مفيش طلب عليها وتجري وتروح وتطلع وتنزل وتلف لحد ما تعرف تبيعها وتبص تلاقيك بيعها ب 160000 مثلا يبقي انت خسرت خسارة كبيرة .. انا عايز حاجة زي الذهب لو رحت تبيعها تخلص في نفس اليوم وتخسر خسارة بسيطة فاية هي العربية الي ممكن تحقق دة
mazika
2013-10-22
12:29 PM
استاذ hesham6633 اى عربية مهما كانت لازم تخسر بس فعلا فى عربيات ممكن تخسر فيها كتير لان زبونها قل وفى عربيات تخسر فيها قليل عشان زبونها موجود وكل عربية ليها زبنونها بردو راى الشخصى انك تخليك يا الاوكتافيا او الباسات دول افضل عربيتين وليهم زبونهم بردو ولا اى رايك
اشرف ذكى
2013-10-22
12:38 PM
انت فى دماغك موديل كام

انت محير نفسك جامد لازم تحدد انت اى اللى عجبك معروف انهى احسن عربية فى 8 موديلات لكن انت اللى هتركب مش احنا لازم يكون فى دماغك موديل شدك اكتر من التانى انت لو عايز رفاهية بلا حدود باسات او اوكتافيا

انت دلوقتى جايب موديلات يابانى وفرنساوى وكورى والمانى
hesham6633
2013-10-22
02:13 PM
طيب لو محددناش نوع عربية وقلنا السؤال بشكل تاني وبسيط .. اية هي العربية الي ممكن تشتريها يكون ثمنها في حدود 200000 الف جديدة علي الزيرو تكون اعلي عائد عند اعادة البيع بمعني اقل خسارة من قيمتها وقطع غيارها متوفرة وباسعار معقولة وتكون مطلوبة في السوق
ahmed
2013-10-22
03:42 PM
بص انا هجبلك الخلاصة ادخل على اللينك ده وانزل تحت خالص هتلاقى السيارات اللى فى حدود المبلغ اللى مع حضرتك وشوف انت الموديل اللى يعجبك

http://eg.hatla2ee.com/ar/car/all-prices
حسين عبد الفتاح
2013-10-22
03:50 PM
خليك فى تويوتا بقى او الالنترا

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء