menu
keyboard_backspace اختر الدولة

عاوز اراء المتخصصين

2013-06-19    09:25 PM
El pop
مساءكم فل

في الحقيقة انا عاوز اشتري عربية صغيرة وعملية وفقطع الغيار حنينة انا ان شاء الله هشتري زيرو بس محتار بين 3 عربيات ال كيا بيكانتو و الهيونداي I20 و شيفرولية سبارك وعاوز رايكم بما يرضي الله خصوصا ان انا شاب في بداية حياتي وكان معايا عربية فيات قديمة طلعت عيني وعاوز الجديدة تعمر معايا

وشكرا
mr/saeed
2013-06-19
09:35 PM
[b]السلام عليكم اولا البيكانتو والهيونداي كوري والشيفروليه علي ما اعتقد ان الشركه الكوريه اشترتها هيا كمان بس مش متاكد [/b]

[b]البيكانتو سياره جميله وصغيره وعلي فكره اهم ميزه فيها ان هيا ما بتصرفش بنزين بالمره بتوفر جامد بس عيبها ان هيا خفيفه مش قويه [/b]

[b]اما عن اي توينتي سياره كشكل جميل بس مش قويه بالمره وهيا احسن من الاسبارك من وجهه نظري بس في الاول والاخر دي ازواق بس الهيونداي اشيك واجمل [/b]

[b]بس اي عربيه من دوول لهم عمر افتراضي لا يتجاوز الخمس سنوات ولو جبت واحده منهم بلاش تشفط وتجري بسرعه لان البيكانتو سريعه في القلبان الهيونداي احسنهم[/b]
abdelrahman
2013-06-20
09:53 AM
انا انصحك بعربية هيونداى i10 شكل وماتور وكماليات وعمليه جداا وموفرة فعلا فى البنزين
mazika
2013-06-20
10:09 AM
انا بحب اليكانتو جامدة شكلها حلو جداا وبردو مواصفاتها مش وحشة
El pop
2013-06-21
12:34 AM
ا.سعيد انا بشكرك كتير علي الافادة كلامك بجد بعدة مفيش كلام وشكرا مرة تانية علي الاهتمام
El pop
2013-06-21
12:37 AM
ا. عبد الرحمن بجد العربية دي في دماغي اووووي بس عاوز شوية تفاصيل عنها وسعرها كماااااان حلو اوي بجد انت هتخليني افكر فيها
El pop
2013-06-21
12:45 AM
ا.علي شكرا علي الاهتمام بس بصراحة التلاتة احلي من بعض

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline