menu
keyboard_backspace اختر الدولة

افيدوني من فضلكم في سيارة سكودا فليشيا

2013-03-12    04:14 PM
ali 2
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

افيدوني من فضلكم امامي سيارو سكودا فليشيا 1995 1300 cc فاضية بدون تكييف سليمة دواخل راشة بره مع زميل في العمل من خمس سنين وماتورها انجيكشن سألته علي السخونة فقالي مش بتسخن معاه واكدلي علي كده ومتكلمش معايا في السعر قالي هافصلها وارد عليك . فمحتاج اعرف رأي حضراتكم في الفليشيا كسيارة اساساً من حيث السخونة واعادة البيع وقطع الغيار مع العلم انها اول سيارة ليا فمش عايز حاجة تزهقني عند الميكانيكية والعفشة و ......الخ . ولو هي كويسة اخلص فيها في حدود كام . ولكم جزيل الشكر
abdelrahman
2013-03-12
04:27 PM
العربية حلوة طبعا مش وحشة بس لازم تحافظ عليها عشان متفتحش بؤها وقطع الغيار موجودة بس غالية شوية كل قطع عيار تختلف عن غيرها بس عربية محترمة
mazika
2013-03-12
04:32 PM
[color=#339966][b]العربية كويسة متفرطش فيها بس لازم تكشف عليها طبعا الاول دى مفيهاش احراج عشان صاحبك مهو معلش انت هتدفع فلوس بدرو وعايز تتطمن تعملها فى 28 الى 30 بس حاول تنزل معاه فى السعر[/b][/color]
ابو زياد محمد
2013-03-12
04:39 PM
28 الف وعلى حسب الحالة
ali 2
2013-03-12
04:45 PM
الف شكر علي الردود وسرعة الاستجابة وجزاكم الله خيراً بس عايز اعرف ايه موضوع السخونة دي اللي في الفليشيا وهل لها حل وهل فيه عربيات بتسخن واخري لا . ولو هانزل معاه في السعر يبقي لغاية كام بعد ما اكشف عليها طبعاً . ومعلش تعبتكوا معايا علشان دي اول عربية ليا وانا في حيرة بجد بقالي فترة
admin hatla2ee
2013-03-12
04:57 PM
ادام انت بتكشف على دورة التبريد كل فترة ويكون الردياتير مش مخروم ولا حاجة مش هتسخن بس طبيبعى اى عربية فى الصيف بتسخن وسعرها 28 كويس

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار
notifications_active